۲۵ بازی برتر در سبک Open World قسمت ۱
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : یک شنبه 5 شهريور 1391
نویسنده : داني

Driver: San Francisco
آزادی این بازی همانطور که از نامش پیداست مربوط به ماشین و ماشین سواری است.بسیار لذت بخش است که در یک بازی از بالای شهر خیابان ها را نظاره کرد و ماشین مورد علاقه خود را به راحتی برگزید.بازی درایور سان فرانسیسکو شهری با وسعت بسیار زیاد را یه نمایش در می اورد که به راحتی میتوان وجب به وجب ان شهر را پیمود و ماشین مورد علاقه را انتخاب و به گشت و گذار پرداخت. درایور سان فرانسیسکو نمره ۸ را از ign گرفت.

پلتفرم ها:ps3,pc,xbox360

24-

Dead Island
شاید انتظار دیدن این نام را بین بازی ها ی این لیست نداشتید ولی اگر کمی دقت کنید متوجه میشوید که این بازی جزیره ای زیبا و نقشه ای قابل قبول را به شما نشان میدهد و تمرکز هم برروی همین نکته است و در بخشی مانند رانندگی خوب عمل نمیکند.از بهترین نکات در مورد این بازی این است که در بازی میتوان سلاح های بسیاری را از روی زمین برداشت و استفاده کرد . بازی جزیره مرده نمره ۸ را از ign گرفت .

پلتفرم ها:pc,ps3,xbox360

23-Infamous 2

چه چیزی از این بهتر است که بازیکن در نقش یک سوپر هیرو قرار بگیرد و درشهری بزرگ به گشت وگذار بپردازد مخصوصا با قابلیتی که هم میتواند خوب باشد هم بد. مطمینا شماره دوم این بازی پیشرفت های زیادی نسبت به نسخه ۱ داشته است مخصوصا در گیمپلی و گرافیک که هر دو پایه و اساس یک بازی بزرگ را تشکیل میدهد .بازی یک نقشه ی بسیار بزرگ را به شما میدهد تا گشت و گذار خود را شروع کنید و خود را در دنیای infamous غرق کنید.بدنام ۲ نمره ۹ را از ign گرفت.

پلتفرم:ps3

22

-Kingdoms of Amalur: Reckoning
اگر شما طرفدار بازی های نقش افرینی باشید حتما این عنوان زیبا را از دست نداده اید بازی Kingdoms of Amalur شما را به دنیای جادو و جادوگری میبرد و داستانی نسبتا زیبا به شما میبخشد.نقشه ای بسیار بزرگ و گیج کننده که در بازی های نقش افرینی موج میزند شامل این بازی نیز می شود ولی این بار از رنگ های شاد تری در بازی استفاده شده است و با دنیای تاریک و سیاه نقش افرینی های دیگر متفاوت است . از ویژگی های دیگر این بازی می توان به ضربات بسیار نرم و زیبا اشاره کرد .که سیستم ضربه در بازی را کمی به سوی بازی های اکشن سوق میدهد.

پلتفرم ها:pc,ps3,xbox360

21

-Crack Down
اگر راستش را بخواهید بیشتر بازی های open-world با اسانس خلافکاری,مواد مخدر و قانون شکنی مخلوط شده اند و جدا کردن این اسانس به این سادگی ها امکان پذیر نیست و اوج موارد ذکر شده را میتوان در سری بازی های gta یافت کرد . یکی از بازیهایی که در عرصه open-worldبه موفقیت هایی دست یافت بازی crack down بود این بازی همانطور که گفتم با خلافکاری و قانون شکنی گره خورده است .این بازی شهری زیبا دارد نورپردازی در بازی بسیار خوب کار شده است و ماشین سواری نرم و لذت بخش را دارا است. این بازی سال ۲۰۰۷ عرضه شد و از ign نمره ۸ و از یورو گیمر نمره ۹ را گرفت.

پلتفرم: xbox360

20

-Ultima VII
آیا می دانید پدر سبک های rpg و open-world همین بازیالتیما وی ای ای/ ultima vii است. این بازی در زمان خودش(۱۹۹۲) به بازیکن ها ازادی هایی میداد که در ان زمان هیچ کس فکرش را هم نمی کرد . ازادی هایی بسیار لذت بخش مانند ساخت سلاح,نواختن موسیقی و حتی پختن نان که ما الان نوع پیشرفته ان را در بازی هایی نظیر سکایریم/skyrim و ریکانینگ/reackoning میبینیم.سازنده ی این بازی شرکت اوریجین سیستم/origin system است.

پلتفرم :

pc

 

19- Arcanum

یکی از بزرگان سبک ار پی جی بازی Arcanum است . این بازی دنیایی عمیق از orc ها و elves ها را به نمایش در می اورد . در بازی اصول کیمیا گری حرف اول را می زند . این بازی در زمان عرضه توانست نظر منتقدین را جلب کند و نمرات خوبی را بدست بیاورد به عنوان مثال نمره ign به این بازی ۸٫۷ بود . متای این بازی ۸۱ بود که عدد بسیار خوبی است.

پلتفرم :pc

18-GTA: San Andreas
چند سال به عقب برگردید و سال ۲۰۰۴ را به یاد بیاورید . در این سال یک بازی رویایی برای گیمر ها ساخته شد بازیی که ازادی بسیار زیادی در ان بود از ماشین سواری و لباس خریدن گرفته تا کارهایی جزئی مثل غذا خوردن. مهمترین دلایل موفقیت این بازی شهر و داستانش بود . gta :san andreas بهترین بازی سال ۲۰۰۴ از نظر ign و spike tv شد.

منتظرقسمت دوم باشيد.

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب